مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:152016-04-30اجتماعي

تمهیدات پلیس راه برای نمایشگاه کتاب


فرمانده پلیس راه کشور با تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس راه برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب از استقرار گشت های کنترل تخلفات رانندگی و دوربین های کنترل سرعت در محورهای منتهی به شهر آفتاب خبر داد.

- سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره تمهیدات پلیس راه برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مجموعه شهر آفتاب اظهار کرد: در حال حاضر موقعیت قرارگیری شهر آفتاب در حوزه پلیس راه قرار دارد از این رو پلیس راه طرح های ترافیکی در حوزه جاده ای پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود با توجه به استقبالی که همه ساله از نمایشگاه کتاب وجود دارد امسال نیز سفرها از شهرهای مجاور و همچنین تهران به سمت شهر آفتاب افزایش یافته و سبب افزایش حجم ترافیک شود، خاطرنشان کرد: پلیس راه غرب تهران مسئولیت اجرای این طرح را برعهده دارد.

سرهنگ حمیدی فرمانده پلیس راه کشور در پاسخ به این سوال که پلیس برای روان سازی ترافیک چه پیش بینی هایی کرده است؟ گفت: همکاران من در پلیس راه در ایام برگزاری نمایشگاه با تمام توان در آماده باش ویژه بوده و از ساعات آغازین نمایشگاه تا پایان آن در معابر اطراف مستقر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس راه برای نمایشگاه کتاب

تمهیدات پلیس راه برای نمایشگاه کتاب