مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:262016-04-30اجتماعي

اختلاف آموزش و پرورش با رسانه ملی بر سر تبلیغات کنکور


دبیر شورای عالی آموزش و پرورش با انتقاد از نگاه درآمدی رسانه ملی به تبلیغات کتاب های آموزشی غیر استاندارد گفت: اختلاف ما با صدا و سیما حل نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،مهدی نوید ادهم در گفتگو با مهر درباره تبلیغات موسسات کنکوری گفت: دانش آموزان باید با راهنمایی معلم و محتواهای کتاب های درسی در کنکور سراسری شرکت کنند.

وی افزود:بخشی از مشاوره ها و منابعی که در اختیار دانش آموزان از طریق موسسات ارایه می شود معتبر نیست.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اضافه کرد: بارها دیده ایم دانش آموزانی که محتواهای درسی خود را عمیق خوانده اند موفقیت بیشتری نیز داشته اند.

وی تصریح کرد: اگر قرار است دانش آموزان از مشاوره و کلاس ها استفاده کنند به راهنمایی های معلمان نیز باید توجه داشته باشند.

نوید ادهم درباره تبلیغات کتاب های درسی در رسانه ملی گفت: متاسفانه رسانه ملی تنها از منظر درآمدزایی به تبلیغات کتاب های آموزشی غیر استاندارد نگاه می کند اما ما از منظر آموزشی و تربیتی به مسایل و تاثیری که بر روی دانش آموزان دارد نگاه می کنیم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، اظهارداشت: نگاه متفاوتی بین وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیما وجود دارد و این اختلاف ما تاکنون حل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف آموزش و پرورش با رسانه ملی بر سر تبلیغات کنکور

اختلاف آموزش و پرورش با رسانه ملی بر سر تبلیغات کنکور