مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:252016-04-30سياسي

کنگره شعر معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی برگزار می شود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خاش گفت: در نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری کنگره استانی شعر معلم فداکار بلوچ خاشی شهید حمیدرضا گنگوزهی با حضور شاعران برتر سیستان و بلوچستان در شهرستان خاش برگزار می شود.

- نادر میربلوچزهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: این کنگره و همایش بزرگ با همکاری دستگاههای مختلف فرهنگی و آموزشی و معتمدان و حمایتهای فرمانداری خاش برگزار می شود و تاکنون شاعران زیادی برای شرکت در این کنگره اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: در همین روز از تمبر یادبود معلم فداکار خاشی رونمایی می شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر خاش ادامه داد:برای زنده نگهداشتن یاد معلم فداکار خاشی برنامه های زیادی تدوین شده و به مرحله اجرا درآمده است که جا دارد از تلاش و همت مسئولان کشوری و استانی و محلی خاش و حمایتهای خیران برای کمک به نیازهای خانواده معلم فداکار و توجه به معلم فداکار دیگر - عبدالرئوف شهنوازی - قدردانی کنیم.

وی گفت:اقدام معلمان فداکار خاشی در جهت کمک به دانش آموزان و نجات جان آنان کاری ارزشمند، ماندگار و ایثارگری بزرگ می باشد که لازم است در کتابها گنجانده شود و نسلهای آینده نیز این نوع فداکاری و ایثارگری را لمس و احساس نمایند و کار ارزشمند معلمان فداکار جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شعر معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی برگزار می شود

کنگره شعر معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی برگزار می شود