مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:262016-04-30سياسي

منتخبان دور دوم انتخابات مجلس آذربایجان شرقی 48 ساعت مهلت اعتراض دارند


معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس آذربایجان شرقی 48 ساعت مهلت اعتراض دارند.

- سعید شبستری خیابانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به نتایج اعلام شده از انتخابات دور دوم مجلس در تبریز اظهار داشت: فارغ از مسائل جناحی، نتایج انتخابات عزت و اقتدار نظام را افزایش داد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر مهلت اعتراض کاندیداهای حاضر در دور دوم به نتایج، افزود: کاندیداها پس از آگهی رسمی فرمانداری شهرستانها، 48 ساعت مهلت دارند تا با حضور در هیئت نظارت استان و شورای نگهبان، به نتیجه انتخابات اعتراض خود را اعلام کنند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه کاندیداها برای هر تعداد صندوق که صلاح می دانند، می توانند درخواست بازشماری کنند، گفت: در دور اول انتخابات مجلس دهم در ماکو، حتی تمام صندوق ها بازشماری شد و نتایج آرا با اختلاف تنها 5 رای تغییر یافت.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تخلفاتی از حوزهها گزارش شده است، ابراز داشت: تخلفات گزارش شده مربوط به ایام تبلیغات و قبل از رای گیری بود.

وی با بیان اینکه اکنون بعد از از انتخابات باید فضای رقابت به فضای رفاقت و همدلی تبدیل شود، خاطر نشان کرد: نمایندگان منتخب باید تلاش کنند تا جایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان دور دوم انتخابات مجلس آذربایجان شرقی 48 ساعت مهلت اعتراض دارند

منتخبان دور دوم انتخابات مجلس آذربایجان شرقی 48 ساعت مهلت اعتراض دارند