مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:262016-04-30ورزشي

مدیران باشگاه اصفهانی به فکر افتادند سپاهان از رودگولیت به گواردیولا وطنی رسید


ناکامی محض تیم سپاهان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موجب شده تا مدیران این تیم زودتر از حد تصور به فکر انتخاب مربی آینده بیفتند که در این مسیر نام هایی همانند رایکارد و رودگولیت و عبدالله ویسی مطرح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، رقابت های لیگ برتر پانزدهم در حالی به هفته های پایانی خود نزدیک می شود که تیم سپاهان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی که نه شانسی برای تکرار این عنوان دارد و نه اندک امیدی رأی کسب سهمیه آسیایی، در تلاش است تا با رتبه ای آبرومندانه لیگ را به پایان برساند.

زردهای اصفهانی پیش ازاین خداحافظی زودهنگامی با جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشته اند تا فصل ناکامی را سپری کنند و نتوانند انتظارات هواداران ورزش دوستان اصفهانی را برآورده کنند.

ناکامی این تیم موجب شد تا پیش از خاتمه یافتن لیگ، مدیران سپاهان به فکر انتخاب سکاندار آینده این تیم بیفتند که در این مسیر نام های بسیاری مطرح شد؛ از اسم های دهن پرکنی همانند رودگولیت و رایکارد تا مربیان وطنی همانند عبدالله ویسی.

مطرح شدن نام هایی همانند رودگولیت و رایکارد چند روزی به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود که البته واکنش های متفاوتی را نیز به همراه داشت اما در ادامه مشخص شد که صرف معرفی بوده و ماجرا جدی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باشگاه اصفهانی به فکر افتادند سپاهان از رودگولیت به گواردیولا وطنی رسید

مدیران باشگاه اصفهانی به فکر افتادند سپاهان از رودگولیت به گواردیولا وطنی رسید