مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 06:302016-04-30اقتصادي

شمارش معکوس برای اجرای طرح جابجایی اپراتورها


در شرایطی که تنها چند روز تا سررسید آخرین وعده اجرای این طرح باقی مانده ؛ چشم مشترکان انتظار اجرای طرحی را می کشد که شاید بتواند پس از سال ها ؛ - طرح جابه جایی اپراتورهای تلفن همراه ؛ "ترابردپذیری " ؛ یا" Mobile Number Portability"از جمله طرح هایی است که اجرای آن آرزوی دیرینه تمامی مشترکان تلفن همراه است .

طرحی که لزوم اجرای آن، از سال ها قبل به منظور پایان دادن به مشکلات ارتباطی مشترکان و بهره مندی آنان از خدمات مناسب ارتباطی مطرح بوده و بار ها نیز بر آن تاکید شده است اما هربار به دلایل متعددی که از جمله آن ها می توان به نارضایتی و مخالفت برخی اپراتورهای موبایلی اشاره کرد ، مسکوت مانده و اجرای آن به زمانی دیگر موکول شده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه خراسان، هم اکنون نیز در شرایطی که طبق وعده مسئولان ؛ قرار بود طرح ترابرد پذیری تلفن همراه در بهمن 94 اجرایی شود؛ بازهم این موضوع به تعویق افتاده است و طبق آخرین وعده داده شده، اکنون اجرای این طرح طبق اظهارات وزیر ارتباطات به 27 اردیبهشت موکول شده، حال آن که معاون سازمان تنظیم مقررات از احتمال به تعویق افتادن مجدد اجرای این طرح به دلیل انجام نشدن تست های نهایی خبر می دهد .

به هر حال در شرایطی که تنها چند روز تا سررسید آخرین وعده اجرای این طرح باقی مانده ؛ چشم مشترکان انتظار اجرای طرحی را می کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای اجرای طرح جابجایی اپراتورها

شمارش معکوس برای اجرای طرح جابجایی اپراتورها