مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 04:112016-04-30سياسي

شکستن قبح گناه با سکوت در برابر ناهنجاری های جامعه


نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) سکوت در برابر ناهنجاری های جامعه را سبب شکسته شدن قبح گناه دانست و گفت: سپاه و بسیج در صورت نیاز در طرح امنیت اخلاقی به یاری نیروی انتظامی می شتابند.

- حجت الاسلام عبدالرضا رستگار در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس" با اشاره به ضرورت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: اساس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دین مبین اسلام بنا نهاده شده و دین و شریعت اسلام هم خود بر پایه اعتقادات، احکام و اخلاق استوار است.

وی در خصوص اعلام آمادگی 7 هزار نیرو برای اجرای طرح نامحسوس امنیت اخلاقی بیان داشت: تامین امنیت اخلاقی در جامعه بر اساس قانون در وهله نخست به عهده نیروی انتظامی است ولی در صورت نیاز بسیج و سپاه در اجرای این طرح، آنان را یاری می دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی خواند و تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری همه وظیفه دارند تا در صورت مشاهده امری نامطلوب در جامعه تذکر بدهند.

رستگار ادامه داد: سکوت در برابر رفتارهای ناشایست دیگران سبب ریخته شدن قبح گناه می شود به عنوان مثال بی تفاوتی در برابر بی حجاب سبب شده تا وضعیت حجاب به بدترین وضع پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستن قبح گناه با سکوت در برابر ناهنجاری های جامعه

شکستن قبح گناه با سکوت در برابر ناهنجاری های جامعه