مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 03:452016-04-30دانش

آیین نامه ی جدید پژوهشی دانشگاه الزهرا(س) اجرایی می شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا(س) از اجرای آیین نامه ی اختصاصی "گرنت" در راستای تامین اهداف پژوهشی در سال جاری خبر داد.

- دکتر مرتضی شیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه اظهار کرد: با توجه به تامین اهداف پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا و فراهم نمودن امکان بررسی کیفی و کمی عملکرد پژوهشی هیئت علمی و ارتقا جایگاه منطقه ای و بین المللی دانشگاه به تازگی آیین نامه ی اختصاصی "گرنت" به تصویب رسیده که در سال جاری مورد اجرا قرار خواهند گرفت.

شیری در خصوص این آیین گفت: وزارت علوم آیین نامه ارتقا دانشگاه ها را مطرح می کند که ما با توجه به شرایط و برنامه های دانشگاه الزهرا آیین نامه های هسته های پژوهشی و اختصاصی "گرنت" را که تخصیص اعتبار ویژه ی اعضای هیئت علمی دانشگاه الزهرا(س) تصویب کردیم.

وی افزود: بر اساس این آیین نامه، اعتبار ویژه ی اعضای هیئت علمی طبق مجموع امتیازات کسب شده بر اساس مقاله های منتشر شده در نشریات معتبر علمی به آن ها اختصاص می یابد.

معاون پژوهشی دانشگاه الزهرا در ادامه ی صحبت های خود به مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه الزهرا اشاره کرد و گفت: مرکز رشد دانشگاه الزهرا حدودا 7 سال است که دایر شده است و در حال حاضر دو سال است من ریاست این مرکز را بر عهده دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ی جدید پژوهشی دانشگاه الزهرا(س) اجرایی می شود

آیین نامه ی جدید پژوهشی دانشگاه الزهرا(س) اجرایی می شود