مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 00:112016-04-29ورزشي

انوشیروانی: چوب بی تجربگی وزنه برداران را می خوریم/زمان کمی برای انتخاب نفرات داشتم


سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران گفت: تلاش داریم در روز پایانی رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند و در دو وزن باقیمانده (105 و به اضافه 105 کیلوگرم) مدال طلای مجموع را بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند اظهار داشت: وزنه برداران کشورمان شایستگی های خودشان را نشان دادند و با توجه به تمرینات سخت و پرفشاری که طی یک ماه گذشته انجام دادند به مدال دست یافتند.

وی افزود: زمان بسیار کمی برای انتخاب ملی پوشان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا داشتم اما تلاش خودم را انجام دادم تا با انتخاب وزنه برداران شایسته با ترکیبی کامل به تاشکند ازبکستان بیاییم تا از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در وزنه برداری دفاع کنیم.

دارنده مدال نقره المپیک ادامه داد: در روز پایانی این مسابقات چهار وزنه بردار در دو وزن پایانی خواهیم داشت که آرزوی من این است که در همه مسابقات با کسب مدال طلا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آوریم و تلاش داریم با کسب مدال طلای مجموع به این مهم دست یابیم.

انوشیروانی در خصوص عملکرد چهار ملی پوشی که به روی تخته رفتن، خاطرنشان کرد: علی میری (دسته 77 کیلوگرم) با توجه به تمریناتی که در یک ماه اخیر داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انوشیروانی: چوب بی تجربگی وزنه برداران را می خوریم/زمان کمی برای انتخاب نفرات داشتم

انوشیروانی: چوب بی تجربگی وزنه برداران را می خوریم/زمان کمی برای انتخاب نفرات داشتم