مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 22:362016-04-29سياسي

در فضای معنوی آرامگاه شهید آیت الله مدرس در کاشمر غبارروبی شد


آرامگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس در کاشمر غبارروبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" با اشاره مجاهدت ها و رشادت های آیت الله مدرس در دوران خفقان رضاخانی گفت: این سید جلیل القدر در مدت حضورش در مجلس شورای ملی همواره نقش مهمی در دفاع حقوق مردم و کشور داشت؛ به طوری که مدرس چون خاری در چشم خودباختگان بود.

محمد یعقوبی بابیان اینکه شهید مدرس به داشتن روحیه استکبارستیزی که داشت همواره با استبداد رضاخانی مخالفت می کرد ابراز داشت: این بزرگ مرد عرصه دین و سیاست با توطئه و نیرنگ رضاخان از ورود به مجلس هفتم شورای ملی بازماند به طوری که حتی یک رأی به نام مدرس از صندوق ها بیرون نیامد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مدرس پس از تبعید به خواف و تحمل 9 سال اسارت در این شهر به دنبال اجرای نقشه رضاخان روانه کاشمر شد خاطرنشان کرد: در غروب 27 رمضان 1356 هجری قمری مصادف با 10 آذرماه 1316 هجری شمسی با خوراندن سم و پیچاندن عمامه بر گردنش این فقیه مجاهد را به شهادت رساندند.

مدیر مجتمع شهید مدرس کاشمر با تأکید بر اینکه سخن ماندگار و تاریخی شهید مدرس که خطاب به رضاخان گفته بود قبر من هرکجا باشد زیارتگاه می شود اما تو درجایی می میری که نه آب باشد نه آبادانی امروز جامه عمل پوشیده است تصریح کرد: در حال حاضر به همت آستان قدس رضوی قبر شهید مدرس به زیارتگاهی برای عاشقان و دلدادگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فضای معنوی آرامگاه شهید آیت الله مدرس در کاشمر غبارروبی شد

در فضای معنوی آرامگاه شهید آیت الله مدرس در کاشمر غبارروبی شد