مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 17:112016-04-29سياسي

فرماندار بیله سوار: مردم بیله سوار نتایج انتخابات را فقط از مجاری قانونی دنبال کنند


فرماندار شهرستان بیله سوار با بیان اینکه رأی مردم امانت است و مجریان انتخابات از این آرا صیانت می کنند، گفت: مردم بیله سوار نتایج انتخابات را فقط از مجاری قانونی دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، آرام حلیم عصر امروز در جریان بازدید از شعب اخذ رأی و حضور در پای صندوق آرا اظهار کرد: مردم حوزه انتخابیه بیله سوار و پارس آباد مغان امروز برای تعیین نماینده خود در مجلس دهم پای صندوق های رأی حاضر شده اند.

وی حضور مردم در شعب اخذ رأی را نشان دهنده شور و شعور سیاسی و اجتماعی بالای آنها دانست و تصریح کرد: مردم فهیم و انقلابی شهرستان بیله سوار در ادوار گذشته نیز مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود داشته اند.

رییس حوزه انتخابیه بیله سوار تأکید کرد: امکانات، تجهیزات و زیرساخت های لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه فراهم بوده و فرآیند رأی گیری نیز از ساعت هشت صبح در 79 شعبه اخذ رأی آغاز شده است.

حلیم انجام وظایف قانونی مجریان در انتخابات را یادآور شد و گفت: رأی مردم امانت است و مجریان و دست اندرکاران انتخابات در چارچوب قانون باید از رأی مردم صیانت کنند.

فرماندار بیله سوار از هواداران نامزدها خواست در اعلام نتیجه انتخابات عجله نکنند چون تا آرای شهرستان های تابعه این حوزه انتخابیه به مرکز حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بیله سوار: مردم بیله سوار نتایج انتخابات را فقط از مجاری قانونی دنبال کنند

فرماندار بیله سوار: مردم بیله سوار نتایج انتخابات را فقط از مجاری قانونی دنبال کنند