مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 17:062016-04-29سياسي

مدیرکل انتخاباتی استانداری زنجان: برگزاری انتخابات تا ساعت 20 امشب تمدید شد


مدیرکل انتخاباتی استانداری زنجان با بیان اینکه فرآیند رأی گیری با رعایت اصول انتخاباتی همراه است، گفت: برگزاری انتخابات تا ساعت 20 امشب تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، بهروز مهدوی عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری انتخابات در استان، اظهار کرد: خوشبختانه در این مرحله از انتخابات نیز شاهد حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات بودیم.

وی با اشاره به اینکه روند برگزاری انتخابات در آرامش در حال برگزاری است، تصریح کرد: با توجه به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی زمان رأی گیری تمدید شد.

مدیرکل انتخاباتی استانداری زنجان اظهار کرد: مبنی بر درخواست تمدید رأی و با استناد به تبصره چهار ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرآیند رأی گیری در همه حوزه ها تا ساعت 20 تمدید شد.

مهدوی با بیان اینکه تاکنون انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شده است، تصریح کرد: در همه حوزه ها فرآیند رأی گیری با رعایت اصول انتخاباتی همراه است.

مدیرکل انتخاباتی استانداری زنجان ادامه داد: درخواست داریم، حتما عزیزانی که تاکنون فرصت به حضور در انتخابات نداشتند، در ساعات باقی مانده روز در این انتخابات سرنوشت ساز حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل انتخاباتی استانداری زنجان: برگزاری انتخابات تا ساعت 20 امشب تمدید شد

مدیرکل انتخاباتی استانداری زنجان: برگزاری انتخابات تا ساعت 20 امشب تمدید شد