مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:512016-04-29اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش سیرجان خبر داد ساماندهی 25 درصد معلمان سیرجانی در جایگاه تخصصی


با هدف ساماندهی نیروی انسانی بر اساس تخصص، 25 درصد معلمان و مربیان سیرجانی در جایگاه تخصصی و مقطع خود قرار گرفتند.

- اکبر محیاپور امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: اولویت کاری آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی جاری ساماندهی نیروی انسانی بر اساس تخصص است که بیش از یک هزار نفر یعنی 25 درصد معلمان و مربیان در جایگاه تخصصی و مقطع خود قرار گرفتند تا کیفیت آموزش مطلوب شود.

مدیر آموزش و پرورش سیرجان بیان کرد: جابه جایی در مقاطع مختلف تحصیلی نیز با هدف رفع کمبود نیرو در آموزش ابتدایی است و امسال نیز بیش از 200 نفر از معلمان به افتخار بازنشستگی نائل می شوند که این کمبود نیرو بر اساس سهمیه اداره کل آموزش و پرورش تامین و در مهر ماه که آغاز سال تحصیلی است همه موارد آموزشی و پرورشی بر اساس تخصص با هدف کیفیت بخشی به آموزش اجرایی می شود.

وی با اشاره به توجه خاص به فناوری نانو در اولویت آموزش گفت: در هفته معلم ساختمان فناوری نانو با هزینه 4 میلیارد ریال از اعتبارات دولتی به بهره برداری می رسد ، 50 نفر نیروی متخصص نیز جذب شدند تا در این بخش از کیفیت آموزشی مطلوبی برخوردار باشیم.

محیاپور از فعالیت 4 هزار نفر معلم و مربی برای آموزش 57 هزار دانش آموز در 300 واحد آموزشی شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه طی پنج سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش سیرجان خبر داد ساماندهی 25 درصد معلمان سیرجانی در جایگاه تخصصی

مدیر آموزش و پرورش سیرجان خبر داد ساماندهی 25 درصد معلمان سیرجانی در جایگاه تخصصی