مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:152016-04-29سياسي

پس از اعلام نتایج انتخابات، رفاقت جایگزین رقابت شود


کاندیداها بعد از اعلام نتایج انتخابات، فضای رقابت را به فضای دوستی، همدلی و مهربانی تبدیل کنند و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام ضمن دعوت گسترده مردم به شرکت در انتخابات اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی و نماد مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه مردم همیشه با بصیرت سیاسی در همه انتخابات شرکت کرده اند، افزود: کاندیداها بعد از اعلام نتایج انتخابات، فضای رقابت را به فضای دوستی، همدلی و مهربانی تبدیل کنند و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد: هرکسی انتخاب می شود وکیل همه مردم خواهد بود و باید به وظیفه قانونی و دینی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: استان ایلام مشکلات خاص خود را دارد و دغدغه مجلس دهم باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد و هر سه نماینده استان موظفند پیگیر مشکلات استان باشند.

امام جمعه ایلام در ادامه به روز کارگر اشاره و گفت: کارگران کارآمدترین قشر جامعه برای رشد و توسعه کشور هستند و پیشرفت های کشور مرهون تلاش آنان است و تلاش آنان محور اقتصاد مقاومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از اعلام نتایج انتخابات، رفاقت جایگزین رقابت شود

پس از اعلام نتایج انتخابات، رفاقت جایگزین رقابت شود