مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 15:102016-04-29سياسي

تخریب چهره اسلام هدف گروه های تکفیری


دنیای کفر تلاش می کند چهره اسلام را مشوش و اسلام را برخلاف آن چیزی که نبی مکرم اسلام (ص) برای بشریت به ارمغان آورده ، ارایه کند.

- نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز در جمع نمازگزاران این شهر گفت : دنیای کفر تلاش می کند چهره اسلام را مشوش و اسلام را برخلاف آن چیزی که نبی مکرم اسلام (ص) برای بشریت به ارمغان آورده ، ارایه کند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : روشنفکران و علمای اسلام باید آنچه را که پیامبر گرامی اسلام (ص) برای نجات بشرآورده احیا کنند تا مردم دیگر مناطق جهان با اسلام بهتر و بیشتر آشنا شوند.

او افزود : نجات آموزه‎های نبی مکرم اسلام از زیر پرچم عصبیت، کفر و نفاق، نیازمند تلاش بی وقفه علما و روشنفکران دینی است.

آیت الله نورمفیدی با گرامیداشت 11 اردیبهشت، روز جهانی کارگر، نگاه اسلام و دنیای غرب را نسبت به مسئله متفاوت دانست و افزود : از نگاه غرب، کار یک موضوع مادی و از نظر اسلام، قدسی است.

او افزود : مصداق کسی که برای کسب روزی حلال تلاش می کند، جهاد در راه حق است و کارگران کار را برای رشد و پیشرفت کشور انجام دهند.

آیت الله نورمفیدی به سالروز شهادت استاد شهید مطهری اشاره کرد و افزود : این شهید بزرگوار در طول عمر خود به فکر مادیات و مقام های دنیوی نبود، و دانش خود را در خدمت اسلام و مکتب اهل بیت &#


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب چهره اسلام هدف گروه های تکفیری

تخریب چهره اسلام هدف گروه های تکفیری