مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:412016-04-29فناوري

امنیت شبکه بانکی کشور به آمریکایی ها سپرده شد؟


علی رغم به گوش رسیدن زمزمه هایی از یک قرارداد پیچیده و بحث برانگیز با آمریکا در زمینه سیستم پولی کشور، مسئولان مربوطه هیچ پاسخی به این گمانه زنی ها نداده و در دسترس نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، اخیرا اخباری در زمینه ورود پیمانکاری آمریکایی به شبکه پرداخت الکترونیکی کشور (شاپرک) به گوش می رسد که قرار است نرم افزاری زیرساختی جهت شناسایی و کشف تقلب در تراکنش های الکترونیکی را در شبکه بانکی کشور پیاده سازی کند.

شعار این شرکت آمریکایی موسوم به SAS با 3.

16 میلیارد دلار درآمد در سال 2015 میلادی "قدرت دانش" است و در معرفی خود گفته است که از 148 کشور جهان مشتری داریم و نرم افزار انحصاری ما در زمینه کنترل ریسک و مدیریت کلاهبرداری های مربوط به تراکنش های الکترونیکی در بیش از 80 هزار سایت کسب وکاری، دولتی و دانشگاهی نصب شده است.

به ادعای این شرکت با 14 هزار کارمند، 91 کمپانی از صدتای مطرح از نظر لیست مؤسسه تحقیقاتی فورچون 2015 از مشتری های SAS هستند.

تعداد کارمندان این شرکت آمریکایی در اروپا، آفریقا و خاورمیانه 3772 نفر است.

از آن جهت که نرم افزار ساس، نرم افزاری آماری است که برای تجزیه وتحلیل آمارها به کار می رود و انواع تجزیه و تحلیل های سری های زمانی، انواع مدل های خطی و غیر خطی، روش های چند متغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت شبکه بانکی کشور به آمریکایی ها سپرده شد؟

امنیت شبکه بانکی کشور به آمریکایی ها سپرده شد؟