مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:212016-04-29سياسي

شهربه شهر کاندیداهای اصلح را معرفی کرده ام/ فردا روز پیروزی ملت است


منتخب مردم تبریز در مجلس دهم با بیان اینکه شهر به شهر حضور یافته و با معرفی افراد اصلح، برای مشارکت پرشور مردم نیز تلاش کرده ام، گفت: منتظریم تا مردم با حضور گسترده افراد توانمند و کارآمد را انتخاب کنند که فردا روز پیروزی برای ملت خواهد بود.

- احمد علیرضا بیگی در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای مسجد آیت الله انگجی تبریز، در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با بیان اینکه معمولا مشارکت در دور دوم انتخابات طبق روال گذشته کاهش می یابد، اظهار داشت: چون رقابت دو طرف جدی است، هواداران دو طرف به میدان می آیند و انتخابات پرشوری را شاهد خواهیم بود که به استحکام ملی و امنیت جمهوری اسلامی منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فارغ از نتیجه انتخابات، مشارکت مردم جایگاه بین المللی ایران را ارتقا می بخشد، افزود: ایمان داریم افرادی که برای جمهوری اسلامی دلسوزی کرده و برای تداوم راه امام و شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری حضور یافته و رای خود را به صندوق بیاندازند، باقیمانده مجلس را نیز تکمیل کنند.

منتخب مردم تبریز در مجلس دهم، مجلس به عنوان عصاره فضیلت ملت در برابر مشارکت مردم باید به وظایف خود به خوبی عمل کند، گفت: منتخبان جدید باید نقاط ضعف را در مجالس گذشته رفع کرده و در مسیر مصالح ملی و پشتوانه ای برای اقتصاد مقاومتی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربه شهر کاندیداهای اصلح را معرفی کرده ام/ فردا روز پیروزی ملت است

شهربه شهر کاندیداهای اصلح را معرفی کرده ام/ فردا روز پیروزی ملت است