مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:052016-04-29اقتصادي

جای خالی «بیمه درمان اعتیاد» در مراکز ترک اعتیاد


چندی پیش بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص 60 میلیارد تومان برای درمان اعتیاد خبر داد اما با این حال انتقاداتی اعم از نادیده گرفتن معتادان حاضر در مراکز ترک اعتیاد سازمان بهزیستی و همچنین مراکز بخش خصوصی در مصوبات این بیمه مطرح می شود.

- محسن روشن پ‍ژوه، معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایسنا، در خصوص "بیمه درمان اعتیاد" و نقاط ضعف آن، اظهار کرد: بیمه ابزاری است که اغلب برای پوشش افراد نیازمند دریافت خدمات درمانی به کار گرفته می شود تا بتواند از قشر کمتر برخوردار حمایتهای کافی را بعمل آورد.

وی تصریح کرد: بنابراین گروهی که دارای بضاعت کمتری بوده و مشکل آنها عمق بیشتری دارد احتیاج بیشتری به خدمات و پوشش های بیمه ای دارند و در میان معتادان این گروه اغلب کسانی هستند که در مراکز اقامتی ترک اعتیاد سازمان بهزیستی کشور حضور داشته و خدمات ترک اعتیاد را از این مراکز دریافت می کنند.

روشن پژوه ادامه داد: درمصوبات قبلی بیمه درمان اعتیاد، شاهد آن بودیم که این بیمه فقط مربوط به الگوی سرپایی دولتی (MMT) بود و به آن نقد داشتیم و خواستار تغییراتی در مصوبات آن شدیم.

وی افزود: به این ترتیب تا زمانی که بیمه درمان اعتیاد و دستورالعمل آن مشمول افراد حاضر در مراکز اقامتی سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی «بیمه درمان اعتیاد» در مراکز ترک اعتیاد

جای خالی «بیمه درمان اعتیاد» در مراکز ترک اعتیاد