مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 09:112016-04-29اقتصادي

بودجه شهرداری بوکان 85 میلیارد تومان است/ هیچ گونه عوارضی در سال 95 افزایش نیافت


امسال بودجه شهرداری با مبلغی حدود 85 میلیارد تومان بسته شده و هیچ گونه عوارضی در سال 95 در شهرداری بوکان نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خالد طه زاده در همایش روز شورا که شامگاه دیروز در سالن سیمرغ شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اصول اسلامی اصل مشورت و شورا بوده و نهاد شورا ستون فقرات جامعه است.

طه زاده با برشمردن اهمیت شورا در جامعه بیان کرد: با وجود شورا امور از سطح ملی به منطقه ای واگذار شده و انتقال مشکلات و حل آن راحت تر و گرایش قدرت از سطح ملی به منطقه ای می رسد.

وی با اشاره به این که نظارت ضعیف بر عملکرد شورا یکی از مشکلات پیش روی شورا است تصریح کرد: جایگاه شورا در جامعه هنوز به خوبی و آن چنان که شایسته است شناخته شده نیست و تبیینی بین وظایف شورا، شهردار و حتی دهیاران صورت نگرفته است.

طه زاده گفت: نداشتن اطلاع کافی در زمینه وظایف شورا و عدم تعامل و گاها ترجیح دادن منافع شخصی بر منافع عموم و کمبود منابع مالی از چالش های شورا است.

رییس شورای شهر بوکان افزود: بودجه شهرداری بوکان در سال 95 بالغ بر 85 میلیارد تومان است که 40 میلیارد آن صرف طرح های عمرانی می شود و هیچ گونه عوارض ساختمانی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری بوکان 85 میلیارد تومان است/ هیچ گونه عوارضی در سال 95 افزایش نیافت

بودجه شهرداری بوکان 85 میلیارد تومان است/ هیچ گونه عوارضی در سال 95 افزایش نیافت