مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 08:262016-04-29اقتصادي

خرید اینترنتی کتاب های بخش بین الملل میسر شد


شرکت انتشاراتی همراه علم امکان خرید اینترنتی کتاب های عرضه شده در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب را از طریق وب سایت اینترنتی خود فراهم کرده است.

- دانا خواجوی مدیر شرکت همراه علم در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات در دسترس همگان قرار گرفته و با توجه به ظرفیت های سایت امکان خرید آنلاین این کتاب ها نیز فراهم شده است.

دانا خواجوی در ادامه به شرکت آوند دانش (نماینده انتشارات جان وایلی)، شرکت ویژه نشر (نماینده گروه تیلور اند فرانسیس)، شرکت جهان ادیب و شرکت سال اشاره کرد که مجموعا حدود 33 هزار عنوان از کتاب های آنها هم اکنون در سایت همراه علم در دسترس و قابل خرید است و بیان داشت: قیمت فروش کتاب ها در سایت همراه علم دقیقا برابر با قیمتی است که در نمایشگاه عرضه می شوند و خریداران فقط ملزم به پرداخت هزینه ارسال هستند.

وی هدف از ارائه این خدمات را ایجاد فرصتی مناسب جهت ارائه کتاب های لاتین مورد نیاز اقشار مختلف در تمام طول سال اعلام کرد تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه به کتاب های خود دسترسی داشه باشند.

خواجوی تصریح کرد: علاقمندان به کتاب های ناشران غیر ایرانی معمولا باید تمام طول سال منتظر نمایشگاه کتاب باشند تا بتوانند کتاب ها را از چند شرکت محدود و با تخفیف نمایشگاه تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اینترنتی کتاب های بخش بین الملل میسر شد

خرید اینترنتی کتاب های بخش بین الملل میسر شد