مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 06:162016-04-29اقتصادي

نمایشگاه ملی گل محلات عامل جذب توریسم به استان مرکزی است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: شهرستان محلات به سبب پرورش گل و گیاهان فراوان، ظرفیت معرفی جاذبه های گردشگری برای جذب توریسم را دارد.

- سیدمحمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اراک"، با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی گل در محلات اظهار داشت: شهرستان محلات به سبب پرورش گلها و گیاهان گوناگون، از ظرفیت های بسیاری در راستای جذب گردشگر در کشور برخوردار است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در راستای معرفی جاذبه های گردشگری موجود در استان به ویژه نمایشگاه ملی گل محلات، اقدامات بسیاری از جمله توزیع بروشور، نقشه گردشگری و برگزاری تورهای استان گردی انجام داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری تورهای استان گردی می توانند زمینه ساز خوبی به منظور ورود گردشگران خارجی به محلات و بازدید از نمایشگاه گل گیاه محلات باشند.

حسینی خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی استان به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان به ویژه شهرستان محلات اقدام به توزیع بروشورهای معرفی جاذبه های گردشگری واستقرار راهنمایان گردشگری و لیدرهای مجرب، تلاش بسیار کرده تا بتواند با انجام این کار، بازدیدکنندگان این نمایشگاه را با دیگر جاذبه های طبیعی و تاریخی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ملی گل محلات عامل جذب توریسم به استان مرکزی است

نمایشگاه ملی گل محلات عامل جذب توریسم به استان مرکزی است