مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 04:402016-04-29فرهنگي

اظهارات داریوش فرهنگ درباره ی حاتمی کیا و «بادیگارد»


از نظر من فیلم «بادیگارد» که حاتمی کیا ساخته است، آنقدر قوی بود که جزو کاندیداهای دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی قرار بگیرد اما همین حواشی باعث شد که به کار او کم توجهی شود.

- داریوش فرهنگ معتقد است:از نظر من فیلم بادیگارد که حاتمی کیا ساخته است، آنقدر قوی بود که جزو کاندیداهای دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی قرار بگیرد اما همین حواشی باعث شد که به کار او کم توجهی شود.

این کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون درباره ی شیوه و سبک فیلم سازی ابراهیم حاتمی کیا در بادیگارد به ایسنا گفت: من اصولاً درباره ی فیلم ها و همکارانم بطور عمومی صحبت نمی کنم چون ضرورتی نمی بینم اگر نکته یا انتقادی به ذهنم رسید، آن را رسانه ای کنم.

اما در مورد سبک فیلمسازی حاتمی کیا باید بگویم که او طی تمام این سال ها نشان داده کارگردانی بسیار حرفه ای، کاربلد و متخصص است.

شخصاً بعضی از فیلم های او را بسیار دوست دارم، همانطور که بطور طبیعی برخی دیگر از آثار او را نمی پسندم.

او ادامه داد: مشکل حاتمی کیا این است که همیشه شروع فیلم های او بسیار عالی است و پایان فیلم های او نیز بسیار عالی است اما در این بین باید قدری به سناریو بیشتر توجه کند.

با این همه فکر می کنم حیف حاتمی کیاست که با این سطح از توانایی به سناریو کم توجهی بشود و همین نکته باعث شود که او به تکرار بیافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات داریوش فرهنگ درباره ی حاتمی کیا و «بادیگارد»

اظهارات داریوش فرهنگ درباره ی حاتمی کیا و «بادیگارد»