مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1395 ساعت 01:212016-04-28اقتصادي

شهردار بندرلنگه: بخش خصوصی به عنوان موتور و محرک اصلی رشد اقتصادی و صنعتی کشور است


بخش خصوصی به عنوان موتور و محرک اصلی رشد اقتصادی و صنعتی است که با بکارگیری سرمایه خود و جذب و مشارکت سرمایه های غیردولتی ایفای نقش می کند.

- محمد رضازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی به صورت کاربردی در برنامه های آتی مجموعه شهرداری اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مفهومی است که در پی مقاوم سازی، بحران زدایی و ترمیم ساختارها و نهادهای فرسوده و ناکارآمد موجود اقتصادی مطرح می شود که قطعا باور و مشارکت همگانی و اعمال مدیریت های عقلایی و مدبرانه، پیش شرط و الزام چنین موضوعی است.

وی در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی ها و تاکید روی مزیت های تولید داخل و تلاش برای خوداتکایی است.

اقتصاد مقاومتی بر پایه و اساس سرمایه معنوی افراد و جامعه استوار است و بخش خصوصی بدون شک برترین بستر برای همراهی مردم به عنوان اصلی ترین ارکان مقاومت در جامعه برای ضدضربه کردن اقتصاد در برابر تحریم هاست.

شهردار بندرلنگه تصریح کرد: بنا به تعریف برخی از اقتصاددانان از اقتصاد مقاومتی، این نوع اقتصاد معمولا در رویارویی و تقابل با اقتصاد وابسته و مصرف کننده یک کشور قرار می گیرد که منفعل نیست و در مقابل اهداف اقتصادی سلطه، ایستادگی نموده و سعی در تغییر ساختارهای اقتصادی موجود و بومی سازی آن برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بندرلنگه: بخش خصوصی به عنوان موتور و محرک اصلی رشد اقتصادی و صنعتی کشور است

شهردار بندرلنگه: بخش خصوصی به عنوان موتور و محرک اصلی رشد اقتصادی و صنعتی کشور است