مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 23:062016-04-28اقتصادي

رییس اداره فرش استان زنجان: کیفیت تولید فرش های دستباف پشمی در زنجان مطلوب نیست


رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از تولید پشم دباغی و استفاده از این نوع پشم توسط بافندگان خبر داد و گفت: - کیفیت تولید فرش های دستباف پشمی در زنجان مطلوب نیست.

محسن جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تولید فرش های دستباف پشمی باکیفیت در استان زنجان اقدامات لازم برای پیشگیری از تولید پشم دباغی در واحدهای صنفی به عمل می آید.

وی به اقدامات پیشگیرانه برای تولید پشم دباغی اشاره کرد و گفت: با بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی تولیدکننده پشم دباغی، این واحدهای صنفی بعد از تولید پشم هایی که مواد اولیه آن برای بافت فرش های در دست بافت موجود است تولید پشم دباغی را متوقف می کنند.

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به کیفیت مطلوب فرش ابریشم در استان زنجان عنوان کرد: در حوزه فرش های دستباف در استان بافت فرش های ابریشمی و مواد اولیه این نوع فرش از کیفیت بسیار خوبی برخورد دارد است.

وی با بیان اینکه در بافت فرش های پشمی با مشکل عدم مرغوبیت مواد اولیه روبه رو هستیم، خاطرنشان کرد: بیشتر بافندگان فرش های دستباف پشمی در استان زنجان از پشم دباغی استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره فرش استان زنجان: کیفیت تولید فرش های دستباف پشمی در زنجان مطلوب نیست

رییس اداره فرش استان زنجان: کیفیت تولید فرش های دستباف پشمی در زنجان مطلوب نیست