مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 20:062016-04-28فرهنگي

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین: معماری ارزشمند منجر به بنای ماندگار می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: معماری با هویت و ارزشمند منجر به ایجاد بناهای ماندگار در شهرها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قزوین، حامد مانی فر در نخستین جشنواره بناهای ارزشمند معماری استان قزوین که عصر امروز در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی(ره) این استان برگزار شد، اظهار کرد: کارهای مناسبی که در حوزه صنعت ساختمان عمومی اعم از دولتی و غیردولتی در سطح شهر قزوین به نمایش گذاشته و انجام شده، در نگاه مردم تأثیر گذارند.

وی بیان کرد: معمارانی که در صنعت ساختمان معماری طراحی و نظارت کردند باید به بنای عمومی توجه بیشتری کنند، زیرا عملکردهای آنان از سوی مردم و دیگران مورد قضاوت قرار می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به اینکه کیفیت معماری امروز چگونه است، عنوان کرد: در این حوزه دغدغه های مختلفی وجود دارد که باید تلاش شود هر یک از آن ها به نحو مطلوبی برطرف شود.

مانی فر هویت بخشی در معماری را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: باید تعریفی از معماری داشته باشیم تا در ساختن ساختمان های با هویت موفق شویم.

این مسئول با اشاره به اینکه ساختمان ها در بافت های تاریخی هر کدام هویت و شخصیت خود را دارند، مطرح کرد: قرار گرفتن این ساختمان در کنار هم آشفتگی ایجاد نمی کند زیرا هویتی که این بنا ها دارد باعث می شود انسان احساس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین: معماری ارزشمند منجر به بنای ماندگار می شود

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین: معماری ارزشمند منجر به بنای ماندگار می شود