مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 19:362016-04-28فرهنگي

یحیی سکوت نکرد برنده جایزه تریپولی لبنان شد


فیلم سینمایی یحیی سکوت نکرد به کارگردانی کاوه ابراهیم پور برنده جایزه بهترین فیلم در بخش مسابقه جشنواره تریپولی لبنان شد.

- فیلم سینمایی یحیی سکوت نکرد به کارگردانی کاوه ابراهیم پور برنده جایزه بهترین فیلم در بخش مسابقه جشنواره "تریپولی" لبنان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس جشنواره تریپولی از یک تا هشت اردیبهشت در بیروت برگزار شد و فیلم یحیی سکوت نکرد جایزه بهترین فیلم بلند را از آن خود کرد.

این فیلم که پیش از این در جشنواره شیگاگو و بنگلور هند و هم چنین در دانشگاه یورک تورنتو به نمایش در آمده بود، در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، مردادماه سال گذشته در گروه هنر و تجربه به نمایش در آمد و توانست توجه مخاطبان و منتقدان را به سوی خود جلب کند.

داستان این فیلم درباره کودکی به نام یحیی است که پس از مرگ مادر به عمه سپرده می شود، عمه ای تلخ و نا آشنا که زندگی پر راز و رمزی دارد و سابقه ای بحث برانگیز در محل زندگی.

او با ورود به این دنیای متفاوت در پی کشف مفاهیم جدید زندگی و شاید یافتن جایگزینی برای مادر در گذشته اش است و این کنکاش هزینه سنگینی برایش به همراه می آورد و طلا معتضدی آن را به نگارش درآورده است.

فاطمه معتمد آریا، ماهان نصیری ندا، ندا جبرییلی، تورج منصوری، صالح میرزا آقایی، رابعه اسکویی، مریم شیرازی، محمد کمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یحیی سکوت نکرد برنده جایزه تریپولی لبنان شد

یحیی سکوت نکرد برنده جایزه تریپولی لبنان شد