مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 15:202016-04-28حوادث

ارگانهای مبارزه با مواد مخدر افغانستان باید تخصصی شود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت : ارگان های مبارزه با مواد مخدر افغانستان باید تخصصی شود و ما در توانمندسازی پلیس افغانستان گامهای موثری برداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، سردار سرتیپ علی مؤیدی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی افسران پلیس کشور افغانستان افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم جهانی هستیم و کشور افغانستان بیشترین هزینه های مادی و معنوی را در راه مبارزه با مواد مخدر متحمل شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری پلیس ایران و ایتالیا برگزار شد، گفت: مبارزه با مواد مخدر باید صرفاً از بحث مقابله خارج شود و پلیس افغانستان بتواند با گذراندن دوره های آموزشی به طور عالمانه تری با این موضوع برخورد کند.

وی از وزرای امور خارجه ایران و ایتالیا که تفاهم نامه ای را در این خصوص امضا کرده اند قدردانی کرد و گفت : ما از برخی کشورها که به طور طولانی مدت در افغانستان حضور دارند به علت اینکه کمترین همکاری را در این بخش می کنند انتقاد داریم.

سردار مؤیدی با اشاره به اینکه هر قدر پلیس افغانستان به دانش روز مجهزتر شود مبارزه با مواد مخدر آسانتر خواهد شد، افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء دانش اطلاعاتی ، عملیاتی و تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر افغانستان همه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارگانهای مبارزه با مواد مخدر افغانستان باید تخصصی شود

ارگانهای مبارزه با مواد مخدر افغانستان باید تخصصی شود