مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1395 ساعت 14:512016-04-28دانش

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 95+ ضوابط ارزیابی تخصصی دانشگا ه ها


کارنامه علمی حاوی نتیجه انتخاب رشته داوطلبان برای شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی آزمون دکتری 95 هم اکنون از طریق سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 با شرکت 158 هزار داوطلب در 54 شهرستان کشور صبح جمعه 14 اسفند 94 برگزار شد.

کارنامه اولیه آزمون دکتری سال 995 در تاریخ 16 فروردین 95 منتشر شد و فرآیند انتخاب رشته نیز از روز سه شنبه 17 فروردین آغاز شد، داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته بودند که موفق به کسب نمره کل و تراز یک و بالاتر شده بودند.

طبق اعلام حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری 95 حدود 12 هزار نفر است که پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته، داوطلبان باید از اواخر دهه اول اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانشگاه ها از حدنصاب نمره تعیین شده در هر کدرشته محل مطلع شوند و با توجه به ضوابط دانشگاه ها برای مصاحبه، شرکت در آزمون و بررسی مدارک اقدام کنند.

کارنامه علمی حاوی نتیجه انتخاب رشته داوطلبان برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه ها برای ورود به دوره دکتری، امروز (پنجشنبه 9 اردیبهشت) توسط سازمان سنجش منتشر شد.

داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری Ph.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 95+ ضوابط ارزیابی تخصصی دانشگا ه ها

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 95+ ضوابط ارزیابی تخصصی دانشگا ه ها