مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1395 ساعت 15:562016-04-22سياسي

توصیه خطیب جمعه تهران به مسئولان ارشاد درباره نمایشگاه کتاب


آیت الله موحدی کرمانی خطاب به دست اندرکاران نمایشگاه کتاب گفت: اگر در بین کتاب ها یک کتاب گمراه کننده باشد و یک جوان آن را بخرد و به خانه ببرد و بواسطه آن، - خواهر، برادرش یا پدر و مادرش را نیز گمراه کند، شما (مسئولان) تا قیامت گرفتار عذاب الهی خواهید بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس"، آیت الله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در بخشی از خطبه های نمازجمعه امروز تهران در مورد نمایشگاه کتاب نیز گفت: در نمایشگاه کتاب از کشورهای مختلف کتاب به نمایش گذاشته می شود و برخی می خواهند فرهنگشان را این گونه تزریق کنند.

آیت الله موحدی کرمانی خطاب به دست اندرکاران نمایشگاه کتاب تصریح کرد: اگر خدایی نکرده در بین این کتاب ها یک کتاب گمراه کننده باشد و یک جوان آن را بخرد و به خانه ببرد و بواسطه آن، خواهر، برادرش یا پدر و مادرش را نیز گمراه کند، شما (مسئولان) تا قیامت گرفتار عذاب الهی خواهید بود.

بنابراین این شوخی نیست بلکه باید دید چقدر قدرت کنترل از طرف مسئولان ذیربط وجود دارد.

وی ادامه داد: بنده زمانی که در سپاه بودم برخی را مامور کردند تا ببینند چه کتاب هایی عرضه می شود و طبق گزارشی که آورده شد کتاب های گمراه کننده منکر خدا، ضد انقلاب به نمایش در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه خطیب جمعه تهران به مسئولان ارشاد درباره نمایشگاه کتاب

توصیه خطیب جمعه تهران به مسئولان ارشاد درباره نمایشگاه کتاب