مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 15:262016-04-18اقتصادي

برگزاری همایش پیشگیری از طلاق در دانشگاه پیام نور اوز


همایش طلاق و راه های پیشگیری از آن در دانشگاه پیام نور اوز، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز، "انجمن علمی حقوق دانشگاه، به منظور جلوگیری از افزایش آمار طلاق در کشور و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با علت های اساسی آن، اقدام به برگزاری همایشی با همین نام کرد.

دامن کشان، کارشناس روانشناسی مؤسسه نگاه نو شهرستان اوز، ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه گفت: قبل از ازدواج می توان میزان تفاهم افراد را سنجید با نگاهی به نحوه زندگی کردن، باورها و نشان گذاری ارزش ها که خود موجب رسیدن به تفاهمی خواهد شد که علت اساسی بیشتر طلاق های ایجاد شده عدم دست یافتن به آن، عنوان شده است.

وی در ادامه افزود: اختلاف طبقاتی رفاه و فقرخانواده ها، خیانت یکی از زوجین بر پایه عدم شناخت، اولین عامل طلاقهای زندگی مشترک در سنین پایین که 40 درصد آن نتیجه ای جز طلاق پیدا نمی کند.

کارشناس روانشناسی مؤسسه نگاه نو شهرستان اوز در ادامه بیان داشت: هیجان خواهی و پیوندجویی حقیقی که در زندگی جای خالی آن احساس می شود، وابستگی طرفین به خانواده درجه 1 و میزان دخالت آنها در زندگی زناشویی، جزو موارد مهم عامل طلاق، می توان یاد کرد که در ادامه زندگی، علاوه بر آسیبی که کودکان می بینند، سلامت خانواده با درگیرشدن در مسائل روحی و روانی، متزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیشگیری از طلاق در دانشگاه پیام نور اوز

برگزاری همایش پیشگیری از طلاق در دانشگاه پیام نور اوز