مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 13:352016-04-18سياسي

لطفا لبخند بزنید


همیشه لبخند و تبسم بر لب داشته باشیم، روزی چندبار از ته دل بخندیم، به خودمان و دیگران حس خوب بدهیم، خندیدن بهانه نمی خواهد.

- یک روانشناس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، در مورد فواید لبخند زدن اظهار کرد: لبخند زدن انسان را جذب می کند، به طوری که همه ما به سمت افرادی که لبخند می زنند کشیده می شویم، لبخند یک کشش و جذبه فوری ایجاد می کند.

علی سلیمانی، لبخند زدن را موجب تغییر حال و هوای انسان دانست و توصیه کرد: اگر احساس بی حوصلگی و ناراحتی کردید، لبخند بزنید، لبخند به بدن حُقه می زند.

وی به مسری بودن لبخند اشاره و عنوان کرد: لبخند زدن برایتان شادی می آورد، با لبخند زدن فضای محیط را هم شادتر می کنید و اطرافیان را مانند آهنربا به سمت خود می کشید.

این روانشناس ذکر کرد: لبخند زدن استرس را از بین می برد، لبخند بزنید چون با اینکار استرستان کمتر می شود و می توانید برای بهبود اوضاع وارد عمل شوید.

وی با اشاره به اینکه لبخند زدن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، اظهار کرد: به این دلیل عملکرد ایمنی بدن تقویت می شود که شما احساس آرامش بیشتری دارید، با لبخند زدن از ابتلا به آنفلوآنزا و سرماخوردگی جلوگیری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا لبخند بزنید

لطفا لبخند بزنید