مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 11:352016-04-18پزشكي

تشکیل پرونده سلامت دوومیدانی کاران


پرونده سلامت ملی پوشان دوومیدانی در فدراسیون پزشکی تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"؛ در ادامه مراجعه ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی به فدراسیون پزشکی ورزشی برای تشکیل پرونده سلامت، صبح امروز لیلا رجبی، رضا قاسمی، حمید تفتیان، جعفر مرادی و حمیدرضا زوراوند در محل درمانگاه فدراسیون حضور یافتند و خدماتی چون مشاوره روانشناسی، مشاوره تغذیه و پیکر سنجی، مشاوره ضد دوپینگ، ارزیابی های آزمایشگاهی، معاینات داخلی، قلب و عروق ، ارتوپدی و دندانپزشکی دریافت کردند.

دکتر غلامرضا نوروزی ، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ، در این خصوص گفت: هرچه به زمان اعزام کاروان ورزش کشور به بازی های المپیک نزدیک می شویم حجم کارها افزایش می یابد و همزمان دقت و سرعت فدراسیون برای ارائه بهترین خدمات به ورزشکاران افزایش یافته است،.

خوشبختانه فدراسیون های المپیکی همکاری و هماهنگی خوبی با فدراسیون پزشکی ورزشی دارند که از این بابت از آنها قدردانی می کنم.

وی افزود: با وجود اهمیت ارائه خدمات به ورزشکاران المپیکی روند ارائه خدمات به همه ورزشکاران در کنار ساماندهی آنها ادامه دارد و فدراسیون پزشکی ورزشی در هر دو زمینه قهرمانی و همگانی سال جاری با قدرت دوچندان پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده سلامت دوومیدانی کاران

تشکیل پرونده سلامت دوومیدانی کاران