مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1395 ساعت 10:502016-04-18ورزشي

ملک محمدی: حضور روانشناس مقطعی در کشتی نتیجه بخش نیست


مسئول کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با بیان این که مربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی خود بهترین روانشناس برای کشتی گیر ان هستند، گفت: روانشناس در کوتاه مدت و به صورت مقطعی برای المپیک در ارتقای عملکرد کشتی گیر ان تاثیر مثبتی ندارد.

- دکتر تورج ملک محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمیته پزشکی فدراسیون کشتی را یکی از کامل ترین کمیته ها در جهت آماده سازی کشتی گیر ان اعزامی به المپیک ریو عنوان کرد و افزود: این کمیته در حال حاضر دارای یک سیستم فیزیوتراپی کامل است که از بهترین و مجهزترین دستگاه های فیزیوتراپی برخوردار است که به صورت تمام وقت به کشتی گیر ان خدمات ارائه می دهد.

همچنین در بحث تغذیه نیز به خاطر احساسی بودن مسابقات المپیک از فرد متخصصی همچون دکتر امیر ساسان برخورداریم که به طور مرتب توده چربی و عضلانی کشتی گیر ان را با دستگاه های تخصصی تحت عنوان (im boody) که در خانه کشتی وجود دارد هر هفته یا 15 روز یک بار بنا به درخواست مربیان و سرمربیان مورد بررسی قرار می دهد.

همچنین دارای یک سیستم تغذیه ای دقیق برای بررسی و محاسبه میزان وعده هایی که کشتی گیر ان در طول روز بر حسب کاهش یا افزایش وزن باید مصرف کنند، هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملک محمدی: حضور روانشناس مقطعی در کشتی نتیجه بخش نیست

ملک محمدی: حضور روانشناس مقطعی در کشتی نتیجه بخش نیست