مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1395 ساعت 13:302016-04-17اجتماعي

کاهش رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان با خودمراقبتی


کارشناس مسئول واحد بهداشت مدارس مرکز بهداشت استان ایلام گفت: تغذیه و زندگی سالم، حل مسئله، مدیریت خشم، استرس و سلامت روان و بهداشت بلوغ می تواند رفتارهای پرخطر در دانش آموزان را کاهش دهد.

- فریده محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: در اولین روز از هفته سلامت که توسط مرکز بهداشت استان اجرا می شود دانش آموزان به عنوان سفیر سلامت در مراسم نمادین زنگ سلامت شرکت خواهند کرد.

وی هدف از اجرای این برنامه را اطلاع رسانی به نوجوانان، دانش آموزان و اولیای آنان دانست و گفت: این برنامه ها یقیناً تأثیر مثبتی در انتقال مفاهیم و آموزش به خانواده ها خواهد داشت.

کارشناس مسئول واحد بهداشت مدارس مرکز بهداشت ایلام گفت: خودمراقبتی مهم ترین هدفی است که درصدد انتقال مفهوم آن به دانش آموزان هستیم، گفت: تغذیه و زندگی سالم، حل مسئله، مدیریت خشم، استرس و سلامت روان و بهداشت بلوغ می تواند منتج به کاهش رفتارهای پرخطر در این قشر شود.

محمدزاده گفت: برنامه های تجلیل از دانش آموزان برتر در مسابقات مقاله نویسی، نقاشی، فعالیت های هنری مرتبط با سلامت، سخنرانی مسئولان و اجرای نمایش توسط دانش آموزان ازجمله برنامه های این هفته خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان با خودمراقبتی

کاهش رفتارهای پرخطر در بین دانش آموزان با خودمراقبتی