مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1395 ساعت 12:562016-04-17سياسي

فرماندار بم خبر داد صادرات 41 هزار تن خرمای تولیدی بم به 22 کشور


طی سال گذشته، 41 هزار تن خرمای تولیدی این شهرستان به 22 کشور صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بم، رضا اشک ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن تبریک روز ارتش اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اهمیت شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم است.

وی با اشاره به حضور روانشناس در کارخانه های خودروسازی اروپا خواستار استخدام روانشناس در کارخانه های داخلی شد تا در راستای فرهنگ سازی اقداماتی صورت گیرد.

فرماندار بم با بیان اینکه ما باید فرهنگ کار و تلاش را در منطقه گسترش دهیم، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ کار برای جامعه اداری، کارخانه ها و بخش کشاورزی در شهرستان تقویت شود تا ما مجبور نباشیم برای بخش کشاورزی نیرو از شهرستان های دیگر بیاوریم.

اشک بیان کرد: با توجه به حضور بیش از 50 هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی در ایام نوروز در ارگ تاریخی بم، شورای فرهنگ عمومی باید در بحث گردشگری و جذب توریست نیز برنامه ریزی داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته 41 هزار تن خرمای تولیدی این شهرستان به 22 کشور صادرات داشتیم که کمک شایانی در بحث اقتصاد مقاومتی دارد.

فرماندار بم عنوان کرد: جذب سرمایه گذار همواره کمک به رشد منطقه است که به لحاظ نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی این شورا باید در راستای جذب سرمایه گذار در بخش فرهنگی و اجتماعی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بم خبر داد صادرات 41 هزار تن خرمای تولیدی بم به 22 کشور

فرماندار بم خبر داد صادرات 41 هزار تن خرمای تولیدی بم به 22 کشور