مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1395 ساعت 11:362016-04-17اقتصادي

مرکز روانپزشکی بیمارستان شهید رجایی یاسوج راه اندازی می شود


سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج از ایجاد نخستین مرکز روانپزشکی روزانه در بیمارستان شهید رجایی یاسوج خبر داد.

- زهرا رضایی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با بیان اینکه ایجاد مرکز روانپزشکی روزانه در بیمارستان شهید رجایی یاسوج از برنامه های آینده در این بیمارستان است، اظهار داشت: با ایجاد این مرکز زمینه ارائه خدمات روانپزشکی به صورت گروهی و فردی به بیماران فراهم می شود.

سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج به مزایای این طرح اشاره کرد وگفت: آموزش های گروهی در مراکز روانپزشکی روزانه از نظر هزینه و تجهیزات برای ارائه خدمات به بیماران مقرون به صرفه است که در روز خدمات به این دسته از بیماران ارائه می شود ونیاز به اقامت شب در بیمارستان ندارند.

وی به خدمات این بیمارستان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان متشکل از سه بخش اعصاب روان مردان، زنان، بخش خدمات کار درمانی وبخش شیمی درمانی است که بخش اعصاب روان مردان دارای 25تا 30 تخت ، بخش اعصاب روان زنان 20 تا 25 تخت و 11 تخت در بخش شیمی درمانی در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد.

سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج ارائه آموزش های مناسب وخدمات مشاوره ای و بیمار درمانی را از دیگر خدمات این بیمارستان به بیماران ذکر و بیان کرد: وسایل تفریحی و ورزشی نیز برای تقویت فعالیت جسمی در اوقات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز روانپزشکی بیمارستان شهید رجایی یاسوج راه اندازی می شود

مرکز روانپزشکی بیمارستان شهید رجایی یاسوج راه اندازی می شود