مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1395 ساعت 11:052016-04-17اقتصادي

جلیلی: وام ازدواج 10 میلیونی کمک به جوانانی است که تمایل به ازدواج دارند


نماینده مردم مسجدسلمیان در مجلس شورای اسلامی، افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان را کمک اندک به جوانانی دانست که تمایل به ازدواج و تشکیل خانواده دارند.

- اسماعیل جلیلی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در جریان رسیدگی به بودجه سال 95 در مجلس در بخش مصارف ، بانک ها موظف شدند تا با استفاده از منابع قرض الحسنه جاری و پس انداز، وام ازدواج را به 10 میلیون تومان با بازپرداخت چهارساله افزایش دهند.

وی افزود: نیروی جوان و مولد کشور در طول سالهای گذشته بیشترین خسارتها را از مشکلات اقتصادی در کشور متحمل گردیده است ، بحران بیکاری ،مسکن ، سرمایه اولیه و سربازی بحران های اصلی روبروی جوانان بوده است که برای برون رفت از آنها علیرغم اقدامات صورت گرفته موفقیت جدی حاصل نشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: هر چند اولویت اول با ایجاد اشتغال و ظرفیت سازی برای حل بیکاری جوانان می باشد اما جوانانی که در سن ازدواج قرار دارند و ازدواج نکرده اند در دو گروه قرار دارند؛ گروه اول کسانی هستند که تمایلی به ازدواج ندارند، یعنی حتی اگر شرایطش را هم داشته باشند به دلایل مختلف از جمله راحتی تجرد و ترس از مشکلات تاهل نمی خواهند ازدواج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: وام ازدواج 10 میلیونی کمک به جوانانی است که تمایل به ازدواج دارند

جلیلی: وام ازدواج 10 میلیونی کمک به جوانانی است که تمایل به ازدواج دارند