مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1395 ساعت 13:212016-04-14سياسي

دیدار آیت الله علم الهدی با تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) در مشهد


آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در هتل مضیف الامام حسین (ع) مشهد با آقای سید جعفر موسوی تولیت حرم امام حسین (ع) دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، ظهر امروز در این دیدار که جمعی از روحانیون و علمای مشهد و سرکنسول گر عراق در مشهد حضور داشتند، آیت الله علم الهدی به تولیت حرم امام حسین(ع) و همراهانشان خیر مقدم گفت و برای ایشان در خدمتگزاری به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، آرزوی موفقیت کرد.

وی ارتباط صمیمانه مسئولان عتبات در عراق و ایران را امری ضروری و لازم برشمرد و از اینکه هتل مضیف الامام الحسین(ع) در مشهد توسط فردی خیر به آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهدا شده است، ابراز خرسندی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: خدمتگزاری به زائرین چه در مشهد مقدس و چه در عتبات عالیات، امری بسیار ارزشمند و ثواب محسوب می شود.

آیت الله علم الهدی در این دیدار گزارشی از وضعیت فرهنگی مشهد و حاشیه این شهر ارائه کرد و بر لزوم خدمت رسانی به مناطق محروم و همچنین انجام کارهای فرهنگی در کنار برنامه های زیارتی تأکید نمود.

در این دیدار، سید جعفر موسوی تولیت حرم امام حسین (ع) نیز از حُسن استقبال و توجه آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار آیت الله علم الهدی با تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) در مشهد

دیدار آیت الله علم الهدی با تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) در مشهد