مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1395 ساعت 11:352016-04-14اقتصادي

قیمت پلکانی بنزین؛ بحث چالش انگیز هفته آینده مجلس


با ادامه روند بررسی جزییات لایحه بودجه سال 1395 کل کشور، به نظر می رسد در هفته آینده، موضوع پلکانی شدن قیمت بنزین در صحن علنی، از چالشی ترین بحث های بهارستان نشینان باشد.

- پس از بازگشت مصوبه جنجالی مجلس به کمیسیون تلفیق بودجه، حالا سخنگوی این کمیسیون می گوید بحث درباره این مصوبه ارجاع شده، روز شنبه در جلسه این کمیسیون مطرح می شود اما در کل، احیاء کارت سوخت و جلوگیری از دو نرخی شدن قیمت بنزین، هدف نهایی نمایندگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته جاری و در بررسی لایحه بودجه 95 کل کشور، در بندهای درآمدی، به پیشنهادی رای دادند که بر اساس آن، قیمت انواع سوخت همانند قیمت سال 1394 محاسبه خواهد شد.

در این مصوبه علاوه بر اینکه مقرر شد هر گونه استفاده از سوخت از طریق کارت سوخت هوشمند صورت گیرد، موضوع پلکانی شدن قیمت بنزین نیز به عنوان یکی از کلیدی ترین محور ها مطرح شد.

آنچه ابتدا به پیشنهاد یکی از نمایندگان و با رای مجلس به تصویب رسید و در جلسه عصر با تصویب نمایندگان برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق برگشت، این بود که متوسط مصرف ماهانه بنزین برای یک بار و براساس هریک از انواع وسایل نقلیه با تعداد سیلندرهای مشابه (یک تا شش سیلندر) به عنوان پله اول تعیین می شود و پلکان های بعدی به مقدار 40 لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پلکانی بنزین؛ بحث چالش انگیز هفته آینده مجلس

قیمت پلکانی بنزین؛ بحث چالش انگیز هفته آینده مجلس