مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1395 ساعت 15:002016-04-11ورزشي

فعالیت مراکز مشاوره ازدواج در تمام شهرستان ها


مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از فعالیت بیش از یک مرکز مشاوره ازدواج در تمام شهرستان های کشور خبر داد.

- ناصر صبحی قراملکی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" گفت: 50 مرکز با مجوز وزارت ورزش و جوانان و تمام مراکز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، مورد تایید برای مراجعه جوانان و خانواده ها هستند.

وی افزود: پیش از این 200 مرکز از سازمان ملی جوانان مجوز مشاوره دریافت کرده بودند که از نظر استانداردهای سازمان نظام رواشناسی و مشاوره مورد تایید نیستند.

صبحی با اشاره به آغاز ساماندهی مراکز مشاوره اضافه کرد: برخی از این مراکز با آموزش های لازم استانداردهای لازم را کسب کرده اند و برخی دیگر نیز فعال نیستند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: ازدواج موفق رابطه عکس با آسیب های خانواده دارد و در صورت افزایش ازدواج موفق آمار آسیب های خانواده و طلاق کاهش می یابد.

وی افزود: گسترش آموزش ها و مشاوره ازدواج و تغییر محتوای دوره های آموزشی از جمله تلاش ها برای افزایش آمار ازدواج های موفق است.

صبحی اضافه کرد: مشاوره های پیش از ازدواج، هنگام ازدواج و بعد از ازدواج در نظرگرفته شده که دستور العمل های اجرایی آن نیز تدوین و به تمام استان ها ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز مشاوره ازدواج در تمام شهرستان ها

فعالیت مراکز مشاوره ازدواج در تمام شهرستان ها