مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1395 ساعت 10:462016-04-03فرهنگي

جُنگ شادی به شیوه برنامه های کودک


نحوه برگزاری کنسرت های پاپ در کشورمان معمولا به یک شکل است و غالب خوانندگان پاپ یک شیوه واحد برای اجرای زنده شان دارند؛ شیوه ای که هر روز بیشتر از گذشته کنسرت های موسیقی را به جُنگ شادی شبیه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ در کشور ما سالانه کنسرت های متعددی برگزار می شود؛ سال گذشته بیش از 5000 هزار مجوز از سوی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برای برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور صادر شده است.

در این میان تعداد زیادی کنسرت در حوزه موسیقی پاپ نیز برگزار می شود.

فضای کلی کنسرت های پاپ اما نحوه برگزاری کنسرت های پاپ بسیاری از خوانندگان فعال این حوزه به یک شکل است و غالبا خوانندگان پاپ یک شیوه واحد برای اجرای زنده شان دارند.

اگر تا کنون به تماشای یک کنسرت پاپ ننشسته اید، چند سطر زیر را بخوانید تا با فضای کلی کنسرت های پاپ آسنا شوید: مرحله اول: اجرا در مه! خواننده در بدو ورودش حضار را تشویق به جیغ کشیدن می کند و مخاطبان کنسرت هم دعوت خواننده را اجابت می کنند و بدین ترتیب کنسرت آغاز می شود.

خواننده چند دقیقه ای اجرا می کند و به یکباره دستگاه مه ساز، دود غلیظی را روانه سن می کند.

حجم دود به حدی است که این نکته را در ذهن متبادر می کند که نکند خواننده پلی بک اجرا می کند و اصطلاحا لب می زند؟ غلظت و حجم دود به اندازه ای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جُنگ شادی به شیوه برنامه های کودک

جُنگ شادی به شیوه برنامه های کودک