مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1395 ساعت 16:112016-03-22فرهنگي

تجهیز موزه ها و بناهای تاریخی استان بوشهر به امکانات رفاهی و فرهنگی


معاون میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: موزه ها و بناهای تاریخی استان بوشهر به امکانات رفاهی و غرفه های صنایع دستی، پخت و طبخ غذاهای محلی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برای استقبال از گردشگران تجهیز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنصرالله ابراهیمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر دارای بناها و تاریخی متعددی است، اظهار داشت: بناهای منحصربه فردی در بوشهر از دوره های مختلف تاریخی وجود دارد که برخی از این بناها در فهرست آثار ملی ثبت است.

وی با بیان اینکه موزه ها و بناهای تاریخی استان بوشهر برای استقبال از گردشگران تجهیز شد گفت: موزه ها و بناهای تاریخی استان بوشهر به محصولات صنایع دستی، غرفه های پخت و طبخ غذاهای محلی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برای استقبال از گردشگران تجهیز شد.

معاون میراث فرهنگی استان بوشهر افزود: با توجه به تجهیز بناها و موزه ها در روزهای نخست سال 95 حضور انبوهی از گردشگران در بناههای تاریخی استان بوشهر را شاهد بودیم و به ویژه موزه ها نیز با استقبال بی نظیر مسافران روبه رو شدند.

ابراهیمی از راه اندازی برنامه های مختلف فرهنگی هنری در بناهای تاریخی خبرداد و بیان کرد: به منظور فراهم کردن ایام خاطره انگیز در موزه ها و برخی بناهای تاریخی استان بوشهر برای گردشگران برنامه های جنبی در نظر گرفته و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز موزه ها و بناهای تاریخی استان بوشهر به امکانات رفاهی و فرهنگی

تجهیز موزه ها و بناهای تاریخی استان بوشهر به امکانات رفاهی و فرهنگی