مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 13:002016-03-14اقتصادي

فردا؛ آغاز طرح نوروزی سفرهای جاده ای


طرح نوروزی سفرهای جاده ای از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت .

- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایران سامانه پیامکی3000143 را به عنوان پل ارتباطی با مسافران نوروزی اعلام کرد.

داوود کشاورزیان افزود : با هماهنگی و همکاری شهرداری ها و بازدید مدیران استانی از پایانه های مسافری، پیگیری های لازم برای رفع مسایل و مشکلات پایانه های عمومی مسافری صورت گرفته و سامانه پیام کوتاه 3000143 برای دریافت انتقادها و پیشنهادها به عنوان پل ارتباطی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مسافران در طول اجرای طرح نوروزی 95 در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: شرکت ها و موسسات مسافرتی مسئولیت حُسن عملکرد کارکنان خود را بر عهده دارند و موظف هستند از افراد باصلاحیت برای همکاری استفاده کنند.

همچنین شرکت های مسافربری موظف هستند در صورت توقف در طول مسیر به دلیل نقص فنی خودرو یا هر دلیل دیگری بدون دریافت هزینه اضافی وسیله دیگری را برای انتقال مسافران به مقصد فراهم کنند.

کشاورزیان اظهار کرد: در بخش حمل و نقل بین المللی نیز دستورالعمل مربوط به آمادگی و استقبال از نوروز 1395 در پایانه های مرزی جهت اقدام و هماهنگی در تردد های برون مرزی و پایانه های مسافربری مرزی در ایام نوروز به اتحادیه شرکت های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ آغاز طرح نوروزی سفرهای جاده ای

فردا؛ آغاز طرح نوروزی سفرهای جاده ای