مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اسفند 1394 ساعت 13:412016-03-10دانش

طرح ادغام مشاوره و روانشناسی مبنای علمی ندارد


طرح ادغام رشته های مشاوره و روانشناسی مبنا و دیدگاه علمی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبدالله شفیع آبادی در همایش ملی مشاوره، پیشگیری، رشد و درمان که امروز در دانشگاه آزاد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طرح ادغام رشته های مشاوره و روانشناسی بر اساس اصول علمی طرح ریزی نشده و وجود این دو رشته به عنوان دو رشته و حرفه مستقل در جامعه ضروری است.

بنیانگذار علم مشاوره ایران بیان کرد: این دو رشته ضمن اینکه هر دو به تعادل حیات روانی در جامعه کمک می کنند، در دو رویه و حوزه در کنار هم قرار می گیرند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح سلامت خانواده در جامعه در بعد سلامت روانی افراد، عنوان کرد: در طرح سلامت خانواده در کنار توجه به جسم افراد، باید به سلامت روان در افراد نیز توجه شود.

شفیع آبادی با اشاره به توجه به اشتغال در رشته مشاوره و روانشناسی، بیان کرد: در صورتی که در طرح سلامت خانواده در کنار توجه به سلامت جسمانی به سلامت روان نیز توجه شود مشکل بیکاری در رشته های روانشناسی و مشاوره رفع می شود.

بنیانگذار علم مشاوره ایران بیان کرد: در صورتی که برای تمام خانوار ها در کشور مشاور در نظر گرفته شود بسیاری از مشکلات اشتغال در این حرفه کاهش یافته است و یک ظرفیت یک میلیون و 400 هزار نفری در این رشته ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ادغام مشاوره و روانشناسی مبنای علمی ندارد

طرح ادغام مشاوره و روانشناسی مبنای علمی ندارد