مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 16:212016-03-06سياسي

فضای سبز عمودی در اصفهان گسترش می یابد


رویکرد شهرداری اصفهان از چمن کاری به سمت گسترش فضای سبز عمودی تغییر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی جمالی نژاد بعداز امروز در مراسم ویژه روز درختکاری در اصفهان با اشاره به اجرای طرح عظیم لاله ها دوباره سبز می شوند اظهار داشت: در این طرح به یاد 230 هزار شهید انقلاب اسلامی 230 هزار نهال با دست توانمند بسیجیان، سپاه، ارتش و همه متصدیان کاشته می شود که امیدوار هستیم دوباره شاهد ایجاد این هم افزایی و همدلی باشیم.

وی افزود: امروزه آلودگی هوا، آب و خاک، ترافیک، آشفتگی سیما و منظر شهری، مهاجرت، رشد نامتوازن، حاشیه نشینی و غیره از جمله مشکلات کلان شهرها به شمار می رود که نیازمند درمان قطعی و واقعی است.

شهردار اصفهان با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب درباره جمعیت و محیط زیست بیان کرد: رهبر معظم انقلاب سیاست های بسیار خوبی را در بخش محیط زیست و جمعیت ابلاغ کرده اند بنابراین لازم است مدیران کشوری، استانی و شهری با برنامه ریزی مناسب در سطح ملی، منطقه ای و محلی و با همدلی در مسیر اجرای این سیاست ها برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که مدیران نسبت به این سیاست ها بی توجهی کنند، بدون شک آیندگان ما را نمی بخشند بنابراین مدیران استانی، شهرستانی و شهری نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات و اجرای سیاست های ابلاغی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز عمودی در اصفهان گسترش می یابد

فضای سبز عمودی در اصفهان گسترش می یابد