مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 00:062016-03-05اجتماعي

فارس گزارش می دهد قطب مذهبی کهگیلویه و بویراحمد پذیرای مسافران نوروزی


امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد به عنوان قطب مذهبی این استان محسوب می شوند که پذیرای مسافران نوروز 95 هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج با مساحتی حدود 16هزار و 249 کیلومتر مربع با هشت شهرستان و سرزمینی نسبتاً مرتفع و کوهستانی بوده که به سرزمین چهارفصل معروف است.

استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن آب و هوایی معتدل و طبیعت بکر و خدادادی در تمام فصول سال پذیرای مهمانان زیادی از اقصی نقاط کشور است و در تعطیلات نوروز شاهد خیل عظیم گردشگران به سرزمین چهارفصل هستیم.

اما کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر قطب گردشگری و توریستی به جهت داشتن امامزادگان و بقاع متبرکه به یکی از قطب های مذهبی کشور تبدیل شده که با داشتن قریب به 300 امامزاده واجب التعظیم در ایام مختلف سال خصوصا در لحظات آغازین تحویل سال پذیرای خیل عظیم گردشگران، مسافران و هم استانی ها است.

با وجود امامزادگان متعدد واجب التعظیم چندین امامزاده در شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد به عنوان امامزادگان شاخص محسوب می شوند که در ایام نوروز شاهد حضور گردشگران و مسافران نوروزی در این بقاع متبرکه هستیم.

امامزاده بی بی حکیمه (س) از امامزادگان شاخص کهگیلویه و بویراحمد امامزاده بی بی حکیمه (س) است که مرقد و زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد قطب مذهبی کهگیلویه و بویراحمد پذیرای مسافران نوروزی

فارس گزارش می دهد قطب مذهبی کهگیلویه و بویراحمد پذیرای مسافران نوروزی