مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اسفند 1394 ساعت 16:102016-03-05ورزشي

وزارت ورزش راست می گوید یا سازمان تربیت بدنی وقت؟، اساسنامه فوتبال کلاف سردرگم


این روزها در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال 8 سال قبل به تصیوب هیات دولت رسیده یا خیر مباحثی مطرح شده که در نوع خود جالب است.

- موضوع تصویب یا عدم تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال توسط هیأت دولت در سال 86 از آن دسته مباحثی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده و این موضوع جنجالی که سازمان بازرسی نیز به آن ورود کرده است، در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال حتی باعث شده تا برگزاری این انتخابات نیز تحت الشعاع قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که هر روز بحث اساسنامه فدراسیون فوتبال و این مسئله که تصویب این اساسنامه از سوی دولت وقت صورت گرفته یا خیر داغ می شود یکی از خبرگزاری های رسمی امروز با انتشار گزارشی اسنادی را رو کرده که نشان می دهد سال 1386 اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به تصویب هیات دولن وقت رسیده است.

در این زمینه خبرگزاری فارس نوشت: با بررسی پیشینه تهیه و تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال و پس از جست و جوی خبرنگار حبرگزاری فارس در بایگانی اخبار مربوط به سال 86 در سازمان تربیت بدنی، مشخص شد که اساسنامه فداسیون فوتبال در جلسه صبح روز 24 مرداد 86 هیئت دولت به ریاست پرویز داوودی معاون اول رییس جمهوری به تصویب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش راست می گوید یا سازمان تربیت بدنی وقت؟، اساسنامه فوتبال کلاف سردرگم

وزارت ورزش راست می گوید یا سازمان تربیت بدنی وقت؟، اساسنامه فوتبال کلاف سردرگم