مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 اسفند 1394 ساعت 18:312016-03-04دانش

مدیریت ازدواج بر عهده « دل» است/ دخترانی که پیشنهاد ازدواج می دهند آسیب می بینند


مدیر ازدواج «دل» است به این معنا که باید با کسی ازدواج کرد که در نگاه اول شاکله ظاهری وی در دل بنشیند و عقل در مراحل بعدی نقش مشاور بر عهده داشته باشد.

- یک روانشناس بالینی گفت: مدیر ازدواج دل است به این معنا که باید با کسی ازدواج کرد که در نگاه اول شاکله ظاهری وی در دل بنشیند و عقل در مراحل بعدی نقش مشاور بر عهده داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از ایلام، سید محمد موسوی، دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی در کارگاه آموزشی خانواده که امروز در دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام برگزار شد در تشریح مهارت های لازم برای ازدواج و همسر گزینی، یکی از اصلی ترین عوامل تحقق یک ازدواج ناموفق را وقوع طلاق عاطفی در خانواده اصلی دانست و گفت: بسیاری از ازدواج های منعقد شده در جامعه امروز، در کم تر از یک سال به طلاق واقعی یا طلاق عاطفی منجر می شود؛ البته فراوانی طلاق های عاطفی به مراتب بیش تر طلاق های واقعی و قانونی است ولی آمارهای کم تری در این خصوص در اختیار داریم.

وی با مختلف دانستن جنبه های رشد و تکامل انسان، رشد عاطفی را دوست داشته شدن و دوست داشتن(بده و بستان عاطفی) قلمداد و بیان کرد: رشد عاطفی انسان از بدو تولد تا یک سالگی در درون خانواده و با محوریت مادر صورت می گیرد، این رشد از سن یک تا دو سالگی، از دو تا شش سالگی، از شش تا 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ازدواج بر عهده « دل» است/ دخترانی که پیشنهاد ازدواج می دهند آسیب می بینند

مدیریت ازدواج بر عهده « دل» است/ دخترانی که پیشنهاد ازدواج می دهند آسیب می بینند