مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اسفند 1394 ساعت 14:112016-03-03ورزشي

شوک مثبت برانکو به پرسپولیسی ها در آستانه بازی با تراکتورسازی


سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز (پنجشنبه) سرخپوشان توصیه های مهمی را به شاگردانش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم"، برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیمش توصیه هایی به شاگردانش داشت و از آنها خواست به این توصیه ها توجه ویژه ای داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس که نشان داده روانشناس خوبی نیز است، در صحبت های امروزش با سرخپوشان گفت: هر چه با پایان فصل نزدیک تر می شویم، بازی ها سخت تر و حساس تر می شود و در این شرایط باید مراقب باشیم که اسیر حاشیه ها نشده و فقط روی تمرینات و مسابقات مهمی که در پیش رو داریم، تمرکز کنیم.

وی افزود: ممکن است زمین تمرین مناسب برای تمرین کردن نداشته باشیم و یا با تغییر شرایط آب وهوایی و تغییر زمان تمرینات سیستم بدنی شما بازیکنان دچار تغییر شود اما باید با این شرایط سازگاری پیدا کرده و فقط به هدفی که پیش رو داریم، فکر کنید.

البته قهرمان شدن آسان نیست و روز هایی که در پیش رو داریم، سخت ترین دوران فصل است که به نوعی سرنوشت مان در این روز ها و بازی هایی که در پیش رو داریم رقم می خورد.

برانکو در صحبت هایش با بازیکنان ضمن اینکه از آنها خواست از مسائل حاشیه ای دوری کنند، توصیه کرد: مراقب تغذیه و استراحت تان باشید تا تغییرات آب وهوایی شما را از فرم بدنی خارج نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک مثبت برانکو به پرسپولیسی ها در آستانه بازی با تراکتورسازی

شوک مثبت برانکو به پرسپولیسی ها در آستانه بازی با تراکتورسازی