مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اسفند 1394 ساعت 10:352016-03-02سياسي

سخنان بی ادبانه و توهین آمیز یک نماینده؟


یکی از روزنامه های صبح امروز کشور گزارشی از صحبت های توهین آمیز و بی ادبانه یک نماینده فعلی مجلس - که برای مجلس دهم هم رأی آورده - منتشر کرده و نوشته است که این سخنان آنقدر سخیف است که نمی توان بخش هایی از آن را منتشر کرد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون در این گزارش، قسمت هایی از صحبت های نادر قاضی پور را منتشر کرده و از وی بخاطر این اظهارات به شدت انتقاد کرده است.

در پایان این گزارش آمده که قاضی پور چنین اظهاراتی را تکذیب کرده و این در حالی است که روزنامه قانون نوشته که فیلم این اظهارات موجود است.

با توجه به اینکه در این گزارش از برخی اشخاص از جمله قاضی پور که اظهاراتی به وی منتسب شده، اسم آورده شده است، ایسنا محتوای این گزارش را تأیید یا رد نمی کند اما برای تنویر افکار عمومی و با این امیدواری که واکنش های رسمی به چنین اظهاراتی نشان داده شود، متن کامل گزارش امروز روزنامه قانون بدون جرح و تعدیل بازنشر می شود: نگاهی به سخنان حیرت انگیز یک نماینده مجلس قاضی پور وارث احمدی نژاد! مجلس نهم ویژگی های خاص فراوانی د اشت؛ د ر آن برخی نمایند گان مسئولان را تهد ید به مرگ کرد ند ، تهمت زد ند ، خلاف منافع ملی و مرد م کار کرد ند .

امروز ولی یک نمایند ه از همان جنس د ر میتینگ انتخاباتی خود د ر حضور تعد اد زیاد ی از مرد ان و زنان ارومیه سخنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان بی ادبانه و توهین آمیز یک نماینده؟

سخنان بی ادبانه و توهین آمیز یک نماینده؟